Let op! Schakel prive/incognito modus uit om gebruik te maken van de webshop.
  • 100 dagen bedenktijd
  • Niet goed geld terug
  • Gratis verzending vanaf €100,-

Klachten Procedure

Hoe te handelen in het geval van een klacht:

Tweewielercentrum Zwolle zal er altijd alles aan doen om uw bestelling naar alle tevredenheid af te handelen.
Het kan echter altijd een keer gebeuren dat er toch iets mis gaat.
In dat geval kunt u uw klacht via onderstaande procedure aan ons kenbaar maken.

1  Maak uw klacht kenbaar aan Tweewielercentrum Zwolle via het contactformulier of een e-mail aan info@tweewielercentrumzwolle.nl
2  Vermeld altijd uw factuurnummer in alle correspondentie.
3  Beschrijf duidelijk de aard van de klacht, en wanneer bekend de oorzaak van het ontstaan.
4  Voeg indien mogelijk een duidelijke foto toe waarop het probleem zichtbaar is.
5  Bewaar bij een klacht over een nieuw ontvangen product altijd de verpakking. Indien omruiling noodzakelijk is dient dit altijd in originele verpakking te gebeuren.

Hoe duidelijker de klacht omschreven is, hoe sneller en beter wij uw klacht in behandeling kunnen nemen.

Tweewielercentrum Zwolle zal ontvangen klachten altijd zo snel mogelijk, doch uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst behandelen en beantwoorden.
Indien te voorzien is dat de klacht een langere afhandelingstijd nodig heeft wordt u hiervan altijd binnen de gestelde 14 dagen na ontvangst op de hoogte gebracht.


We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@jouwwebwinkel.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.


U dient uw bestelling altijd direct na ontvangst te controleren op eventuele zichtbare gebreken, beschadigingen en ontbrekende delen.
Indien er sprake is van gebreken, dan dient u dit direct, doch uiterlijk binnen 24 uur volgens de hierboven genoemde klachtenprocedure aan Tweewielercentrum Zwolle kenbaar te maken.
In het geval van een klacht over een nieuw geleverd product, dient dit product niet gemonteerd en/of in gebruik genomen te worden. Wanneer het noodzakelijk is het product om te ruilen, dan zal dit altijd in originele verpakking en ongebruikte staat moeten gebeuren. Bewaart u daarom altijd de verpakking tot dat u het product gecontroleerd heeft en er zeker van bent dat er geen sprake van gebreken is.